Kelly-in-Nihon.reismee.nl

Welkom!

Hallo iedereen!

Welkom om mijn blog!

Nog even en mijn avontuur begint! Op 18 augustus vertrek ik naar Japan, en ik zal daar een jaartje bij een gastgezin mogen vertoeven en daar naar school gaan.

Dit is altijd mijn droom geweest en ik hoop dat ik mijn uitwisselingjaar helemaal kan afmaken zonder tegenvallen.

Ik zal zo vaak mogelijk proberen te updaten en foto's te make.

Ik zal ook een soort vlogs maken op youtube dus wie graag beelden wilt zien, check dan zeker mijn youtube account! http://www.youtube.com/user/DeadSeriousK

Zo dit was mijn eerste berichtje in mijn blog!

See you in Japan!

Kelly

Reacties

Reacties

Sara

Ik zal dit zo vaak mogelijk checken!! Ik hoop dat je het heel fijn gaat hebben daar! :D

xxx jouw Chii-chan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!