Kelly-in-Nihon.reismee.nl

Tokyo Disney

Hallo iedereen!

Gisteren avond zijn we -Ik, Okaasan, een vriendin van haar met haar zoontje en Kimi- naar Tokyo Disney geweest!

Laughing

In Tokyo Disney zijn we opgesplitst, Okaasan ging rond met haar vriendin en zoontje en Kimi en ik liepen alleen rond. We hebben 5 attracties kunnen doen, de ene al wat leuker als de andere. Maar ik vond het heel leuk, zeker omdat het mijn eerste keer was dat ik naar Disneyland ging!

Een van de attracties was niet echt een attractie maar een disney film

Tongue out
En hij was in 3D, normaal gezien vind ik 3D echt slecht maar deze film was geweldig! Wat ik grappig vond, was toen er eten tevoorschijn kwam en dichter bij kwam, kon je het echt ruiken!!

De andere attracties waren: It's a small world, Star Tour, Space Mountain, Pirates of the Carribean tour, en dan die film.

Ik vond het echt geweldig en ik hoop dat ik nog een keer kan gaan om de Disney Sea uit te proberen!

Laughing

Reacties

Reacties

Mamsie

Amai Kellyke, al naar Disney Tokyo geweest !
Ziet er feeëriek uit ... knap hoor !!
mamsie x x x

Sara

Niceee~ Tokyo Disney zal wel veel groter zijn dan die in Parijs zeker? Soit, maakt nie uit, wel cool da ge mocht opsplitsen van okaasan! Hoe oud is Kimi eigenlijk?

P.S. Wa was die tour van POTC juist??

XX

Kelly

@Mamsie
T was echt mooi! Ik ga zeker nog is hehe!

@Sara
Kimi is een jaartje jonger als mij :)
Ah, da was in een bootje door de wereld van POTC, wel echt wel mooi! Is da ni in Parijs?

Sara

@Kelly
Nope, geen POTC in Parijs. :( Hebt ge een paar Disneyfiguren gezien? Allez, zo mensen verkleed als Disneyfiguren?

Kelly

@Sara
Tuurlijk, 'k hb Mickey gzn natuurlijk :p En Tinkerbell en Marry Popins :p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!